Hoyalux iD MyStyle V+ progresivne naočale

image-1.8

HOYA: pobjednik godine među proizvođačima leća s Hoyalux iD Mystyle

Vrhunske HOYA individualizirane progresivne naočalne leće počele su se prodavati u rujnu 2013. godine, za vrijeme Silmo sajma optike u Parizu, i prve su progresivne naočalne leće u svijetu koje uravnotežuju razliku u dioptriji lijevog i desnog oka, što je dokazano uzrokovalo vizualnu neravnotežu, s jedinstvenom tehnologijom Binocular Harmonization.

Uz pomoć ove patentirane tehnologije tvrtka HOYA je kreirala progresivne naočalne leće koje doista poboljšavaju binokularni vid, uz savršeno fokusiranje bez napora, stalnu stabilnost i izvrsnu dubinu vida za svakoga tko odabere ove leće.

Osim toga, svaki dizajn Hoyalux iD MyStyle V+ leća procjenjuje se s binokularnim modelom očiju, uz pomoć HOYA  patentiranog sistema za mjerenje binokularnih performansi, koji jamči da je svaki dizajn potvrđen u stvarnim uvjetima života.  Leća se izrađuje posebno za svakog korisnika prema preferiranim aktivnostima i životnom stilu.

Hoyalux iD MyStyle V+ nudi najviši stupanj individualizacije koji se može zamisliti, pružajući jasnoću u djeliću sekunde i stavljajući sve u trenutan fokus nosiocu leća. Osvojivši nagradu godine za naočalne leće s vrhunskim individualiziranim progresivnim naočalnim lećama Hoyalux iD MyStyle V+ fantastičan je uspjeh tvrtke HOYA i dokaz HOYA InnoVision platforme za istraživanje i razvoj.

HOYA BlueControl bio je također finalist za odabrani proizvod godine u kategoriji naočalnih leća. HOYA BlueControl premaz je koji neutralizira plavu svjetlost koju emitiraju digitalni zasloni, sprečava umor i naprezanje očiju. Dodatne pogodnosti su smanjenje odsjaja i poboljšani kontrast, održavanje očiju u boljem stanju, istodobno pružajući ugodniji i opušteniji vid i prirodniju percepciju boja.

O proizvođaču HOYA

HOYA je japanska multinacionalna tvrtka koja se bavi medicinskom tehnologijom i vodeći je dobavljač inovativnih i neophodnih high-tech i zdravstvenih proizvoda baziranih na svojoj naprednoj optičkoj tehnologiji. Tvrtka HOYA aktivna je u dva glavna poslovna segmenta: segment Life Care bavi se zdravstvenim proizvodima kao što su naočalne leće i maloprodaja kontaktnih leća, kao i medicinski srodni proizvodi kao što su intraokularne leće za operaciju katarakte i medicinski endoskopi.

 

Ostavite svoj komentar:

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>